poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Cykl "Zatoka Friday" Lisa Kleypas

Tytułowa Zatoka Friday, to niewielka zatoczka u wybrzeża wyspy San Juan w stanie Waszyngton w USA. Dokładne jej położenie obrazuje mapka poniżej:
Lisa Kleypas własnie w tym niepozornym miejscu osadza akcję romansów przez siebie pisanych.
Bohaterami cyklu są ludzie około trzydziestego roku życia, utalentowani, przystojni, pełni pasji i tajemniczych mocy. Te tajemnicze moce to charakterystyczna cecha dla każdej z książek. Nie mamy tu jednak do czynienia z magią jak w powieściach Sary Addison Allen, która otacza całą społeczności i wcale nie ukrywana staje się częścią rzeczywistości, a raczej z cudownymi zdolnościami, które są tajemnicą osób je posiadających.

Cykl składa się z :

Christmas Eve at Friday Harbor (wydana jedynie w Stanach 2010 r.)
Ścieżka słońca (2012 r.) (Lucy/Sam)
Jezioro Marzeń (2012 r.) (Zoe/Alex)
Cristal Cove (wydana jedynie w Stanach 2013 r.)

Na podstawie tomu pierwszego, który nie wiadomo dlaczego został przez wydawnictwo Pruszyński i S-ka pominięty nakręcono film "Gwiazdka z Holly"


4 komentarze:

  1. Bardzo lubię obie powieści znad Zatoki Friday i w ogóle nie rozumiem, dlaczego Wydawnictwo nie wydało tomu pierwszego :/
    Czytałam też romanse historyczne od Lisy i również bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję. Na to, że jest szansa że ukaże się 4 tom ciągle liczę.

      Usuń
  2. "Jezioro marzeń" to świetna książka czyta się ją jednym tchem-ja ją przeczytałam w kilka godzin.Przeczytałam już praktycznie wszystkie książki Lisy Kleypas i jestem nimi zafascynowana.A przy "Jeziorze marzeń" nie tylko się śmiałam,ale i też płakałam jak bóbr, tak mnie wzruszyła ta powieść.Polecam każdemu książki tej autorki są warte przeczytania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zostało już tylko kilka. Właśnie zaczęłam Rodzinę Hathaway.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...