czwartek, 6 lipca 2017

"W ogniu namiętności" Sylvia Day


Napisać recenzję tej książki nie używając wulgaryzmów....hmmm....niewykonalne. Więc z góry ostrzegam, dziś post tylko dla pełnoletnich.

Erotyki to gatunek literatury, który nie jest mi obcy. Miałam już do czynienia i ze skrzywdzonym przez życie Greyem, i z lubiącymi seks w dziwnych miejscach bohaterami powieści Christiny Lauren. Nie jest więc tak łatwo mnie zbulwersować. Jednak czytając opowiadania Sylvi Day czułam pewien niesmak.

"W ogniu namiętności" to cztery historie, których wspólnym mianownikiem są mężczyźni pracujący jako policjanci lub agenci federalni. Codziennie narażają oni swoje życie na niebezpieczeństwo. Są silni, wspaniale zbudowani, nieziemsko przystojni i, jak twierdzą bohaterki, to wspaniali kochankowie. Choć tego ostatniego jakoś nie mam ochoty sprawdzać osobiście.

Aby te sex historie zamienić w opowieści o miłości z happy endem, bohaterowie będą musieli zmierzyć się z niebezpieczeństwem, pokonać swoje wątpliwości, odbyć kilka bardzo głębokich rozmów, powtórzyć dziesiątki razy jak bardzo sobie na wzajem ufają. Ale i tak na pierwszy plan wysuwać się będą ich łóżkowe dokonania.

Sex oralny, analny, wiązanie, a nawet wpychanie palców mężczyźnie w odbyt przez kobietę - to zapamiętam najbardziej z tej książki. Do tego cały słownik synonimów słowa penis. Oraz rżnięcie, posuwanie i pierdolenie. Mamy oto pokrótce streszczenie "W ogniu namiętności". Sylvia Day chyba zatraciła się odrobinę w radykalności erotyku. Wiem że obecnie coraz trudniej zbulwersować i przykuć uwagę czytelnika, ale nie należy przekraczać granic dobrego smaku. 

Trudno mi się teraz będzie przekonać do przeczytania jej najsłynniejszego cyklu "Dotyk Crossa", na który jak dotąd miałam dużo ochotę, gdyż słyszałam całkiem dobre o nim opinie.

4 komentarze:

  1. Bosz, nie tknę książek tej autorki za żadne pieniądze xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że Cross jest całkiem niezłym erotykiem, ale na razie nie mam ochoty sprawdzać.

      Usuń
  2. Dobrze, że uprzedziłaś co kryje w sobie ta książka, bo przynajmniej wiem, żeby póki co trzymać się od niej z daleka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie lubisz mocnej erotyki, to zdecydowanie nie jest książka dla Ciebie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...